söndag 24 augusti 2008

Lyckat i år igen

Hemma igen efter ett sedvanligt blött och trevligt sommarseminarium med Frihetsfronten. Tack till alla deltagare och talare!

Här dyker det upp människor som jag bara träffar en gång om året och det är på sommarseminariet. Vädret är dessutom alltid fint och detta år var inget undantag. Enda plumpen i protokollet var att Sakine Madon inte kunde komma på grund av sjukdom.

Jag misstänker att blir en väldigt lugn kväll i kväll, med foten i högläge. Fotboll är en farlig sport för personer med klena ledband. Och alkoholen bestraffar så fort man slutar dricka den.

4 kommentarer:

sakine sa...

Usch, det var inte kul att missa. Jag blir sällan sjuk, men när jag väl blir det tungt.
Men jag får väl vara lite glad över att ni andra hade det bra.

Henrik Alexandersson sa...

Då har vi ju redan en talare klar till nästa år... ;-)

Krya på dig!

HAX

sakine sa...

Tack Hax! Det vore jättekul.
Det här var första gången jag blev så sjuk att jag stannade hemma från ett föredrag. Förhoppningsvis sista.

Som om det inte var nog fick jag bråka med en massa hysteriska studenter. Folk är galna.

Hans Li Engnell sa...

Ja, det var trist, Sakine. Bara att ta sats mot nästa sommar!